Pedagoģiskā korekcija

Ekrānierīces - draugs vai ienaidnieks?
Mūsdienās arvien vairāk bērnu savu brīvo laiku pavada, lietojot dažādas ekrānierīces- spēlējot spēlītes telefonā vai planšetdatorā, vai skatoties multiplikācijas filmiņas portatīvajā datorā, bet kāda ir šo ierīču ietekme uz bērna veselību un attīstību? Latvijā veiktajā aptaujā tika noskaidrots, ka vecumā līdz trīs gadiem ekrānierīces lieto 73,1% bērnu.[1] Ekrānierīču lietošanas ilgums aug līdz ar bērnu vecumu, un pusaudžu vecumā 18,6% pusaudžu  savā brīvajā laikā izmanto ekrānierīces vairāk kā 5 stundas dienā.[2] Lasīt vairāk...
Skatījums uz mācību vide
Daugavpils pilsētas 2.speciālā pirmsskolas izglītības iestāde virzoties uz kompeteņču izglītības izprati izstrādāja un aprobēja savu, pierādījumos balstītu, skatījumu uz mācību vidi speciālajā pirmsskolā kompetenču izglītības veiksmīgai realizācijai. Lasīt vairāk...
Materiāls latviešu valodas apguvei un atkārtošanai vasarā pirms skolas
Apvienojoties vairākiem pirmsskolas izglītības skolotājiem, sadarbībā ar Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldi ir izveidots mācību materiāls, kurā autori aicina bērnus pirms skolas gaitu uzsākšanas  vasarā atkārtot vārdus latviešu valodā, kurus mācījās bērnudārzā. Tas bērnam palīdzēs labāk mācīties skolā. Lasīt vairāk...
Ieteikumi apbalvojumu sistēmas ieviešanai
Pirmais un svarīgākais, kas mums jāapzinās, ka apbalvojums ir tas, ko pats bērns uzskata par motivējošu, nevis tas, ko mēs uzskatām par bērnam vajadzīgu un patīkamu. Mēģinot noskaidrot, ko vēlas bērns, vajadzētu atcerēties, ka apbalvojumam ne vienmēr ir jābūt lietai, rotaļlietai vai mantai. Lasīt vairāk...
19 baušļi vecākiem no Montessori pedagoģijas
Montessori pedagoģijai ir savi atbalstītāji un savi noliedzēji. Neraugoties uz tavu attieksmi pret šo pedagoģiju, uzzināt ko jaunu vai citādu, ir noderīgi. Marija Montessori ir pamatlicēja tagad visā pasaulē pazīstamai pedagoģijas metodei, kas arī nosaukta šīs izcilās sievietes vārdā. Marija Montessori dzima Itālijā, tālajā 1870.gadā. Lasīt vairāk...